Vad heter designern??

Hjälp mig nu!
 
Vad heter designern som gör både möbler och kläder? Jag sökte på designernamnet på pinterest och drömde mig bort i någon timme i alla fantastiska rum och härliga kläder! Men... såklart kommer jag inte ihåg så här efteråt vad han hette och det går inte att få upp någon sökhistorik på pinterest...
 
Det är mycket Equestrian style, rätt mycket engelskinspirerat och ofta mycket saker i rummen. Det är mycket brunt, ganska tung inredning med mycket filtar och kuddar och tavlor.
 
Jag tror att namnet började på H... Och nej, det är inte Ralph Lauren jag menar.
 
Hjälp!!
1 Isabelle Johansson:

skriven

Åh ingen aning :(

Svar: Inte jag heller. :P
Jeanette

2 Emelie:

skriven

Hermes? Tror jag brukar ha lite hästinspirerat...

Svar: Det brukar dom men det är tyvärr inte rätt designer. Tack ändå. :)
Jeanette

Kommentera här: