Nostalgi.

Tittade igenom lite gamla videoklipp. Hittade när jag och Ferro var med på våran första och ENDA hopptävling. Vi startade i Avd. B 95 cm. Jag var livrädd. Hoppning är inte min grej men jag ville så gärna prova i alla fall.
 
På framridningen var det proppfullt! Det var säkert 10 hästar som samsades om 20x20 m. Framhoppningen som var lika stor rymde ung. 5 hästar samtidigt och Ferro var klaustrofobisk så det skrek om det! Han stod mest på bakbenen och slängde sig för att undvika de andra hästarna. Han vägrade att hoppa ett enda hinder på hela framhoppningen, så att vi över huvudtaget kom över det första hindret inne på banan gjorde mig smått chockad. 
 
 
Jag var superstolt över att vi kom runt utan vägringar! Sen såg det väll inte så vackert ut men det gör ju det samma! Efter denna tävling deltog vi i några klubbtävlingar i hoppning men då höll vi oss till ca 50 cm, det var en mer lämplig höjd för oss. :P
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Underbart heja er

Kommentera här: