Hur mycket bling är för mycket bling?

Vad tycker ni? Jag gillar bling men ibland blir det lite mycket... Eller finns det verkligen något som heter för mycket bling? :P
 
 
 
 
 
 
 
Den här hjälmen var bland det gräsligaste jag sett! Möjligen att den skulle kunna vara gullig på en liten tjej och .... nä, försten. Inte ens då!
 
 
 
 
 
 
 
1 Stina Hermansson:

skriven

Bettet var ju ifs väldigt fint om man vill ha något diskret :)

Svar: Ja absolut. :)
Jeanette

2 Emma Ekberg:

skriven

Åhh! Finns verkligen inte för mycket bling bling , hihi!
Älskar det verkligen! :D

Förresten, vill du gå in på min blogg o se om du kan ge tips vilka färger som passar på skimmel? :)
mvh Emma

3 Evelinn Bladström:

skriven

Blingbling deluxe! ;D

4 Fia-H E V O N E N S:

skriven

Hm.... Det hade nog varit snyggt med EN av dessa saker och i övrigt lite diskret.. Men hjälmen var inte direkt snygg, haha!

/ Fia -HEVONENS
www.hevonens.com

Svar: Haha! :P
Jeanette

5 Hanna:

skriven

Älskar verkligen bettet! :O Sååå snyggt! :D

Svar: Visst är det! :D
Jeanette

6 Felicia lagerkvist:

skriven

Haha ibland blir det fööör mycket, hjälmen var nog det avskyvärdaste jag någonsin sett... Fy vad ful!! Däremot bettet tyckte jag var riktigt fint och de andra grejerna är ju med Fina. Men som någon sa, något ett ett par av dessa är snyggt men inte allt tillsammans.. Blir för mycket;)

Kommentera här: