Sol, vind och vatten!

Idag så var det så där alldeles för varmt för att göra något annat än att ligga på stranden och sova en stund. Jag och Matilda drog till Södervik och låg där i några timmar. Vi badade också vilket var första doppet iår för oss båda. Är vi kanske lite sena ute? :P
Jag blir väldigt lätt brun och var helt klart brunare när vi kom hem igen, men jag upptäckte också att jag bränt mig som attans på ryggen. Aj! Var bara att slänga sig in i duschen och sedan dränka in sig i hudcream så kanske all färg inte flagnar bort.

1 Sara:

skriven

Gud vad lustigt, för max en minut sen så kollade jag precis på din högra headerbild på bukefalos haha, sjukt!



sv. Ja han är en riktigt snygg herre! :D

3 Sara:

skriven

sv. Haha ett väldigt passande namn! Fast man ska inte klaga, en sån julgran mitt i sommaren är heelt okej! Stort grattis till alla placeringar!

4 Vilja - Sveriges största häst & kalvblogg:

skriven

sv: Saknas gör dom inte, det har bara inte uppdaterats på ett tag om dom då de står på vår skola och vi har över 10 mil dit nu när vi har sommarlov ^^ Men det är inlägg inplanerade till bl.a. imorgon om dom ;) Det blir mer kalv när skolan börjar igen!

Kommentera här: