Glooooben!!

Jag och Matilda har nu bestämt oss för att åka ned till stockholm i slutet på november och besöka stockholm international horse show! Vi ska köpa de där "dressyrspecial" biljetterna som går ut på att vi har biljetter till alla föreställningar där det ingår dressyr, vilket passar mig perfekt då jag inte är så där överdrivet intresserad av hoppning eller matineshowerna.

Fredag: 
 
  • Offentlig dressyrträning med de högst rankade världscupryttarna. Kommentator: Eric Lette
  • Vinnarnas Vinnare - Champion of the Winners 5-6-åriga vinnarna av Breeders Trophy, Öppna Championatet och Scandinavian Open
  • MasterClinic - Dressyr med Edward Gal, Holland
  • Lördag:

  • Domarceremoni - Judges ceremony - Le Cérèmonie des Juges
  • SIHS Ponny Kür Final presenteras av Sjöhagen Wear
  • FEI World Cup™Dressage - GRAND PRIX
  • Söndag:

  • Domarceremoni - Judges Ceremony - Le Cérèmonie des Juges
  • FEI World Cup™ Dressage Grand Prix Freestyle - KÜR

  • Det ska bli såååå kul! :D Vi bestämde att vi kör bil dit och hem, blir ju billigast, och jag tycker inte att det är så hemskt jobbigt att köra långa stäckor, speciellt inte med sällskap. :) Vi bäddar väll in oss på något vandrarhem eller liknande också. Jag ska försöka spara ihop några slantar så att man kan shoppa lite i alla fall. :) Det brukar alltid finnas spännande saker på mässan. Läääääntar!!! :D

    1 beffa:

    skriven

    Åh vad kul!! Jag önskar att jag kände nån som också ville fara!!

    2 Anna:

    skriven

    Så himla roligt!! Mässan är ju bäst, så då är det bra att man inte ska se alla show:er, måste ju ha tid att shoppa. Dessutom bra med bilen, då ryms ju allt. Jag kunde typ inte köpa nå förra året för det skulle inte ha rymts i min resväska på flyget!!

    3 Matilda:

    skriven

    Ska bli jääääätteroligt! Har aldrig varit på någonting sådant förut. Längtar också till tusen!! :D

    Kommentera här: