Uppdatering

Dålig på att blogga nu för tiden...

Jag har i alla fall värdens träningsvärk idag! I Torsdags var det julshows träning. Skrittade först fram Salle åt Anna, red sedan Sarkof i ridlärarkadrilljen och sedan Ferro i spegelritten. Ujuj, jag kan knappt gå nu! För det tåls att sägas igen att jag har en väldigt känslig häst och det krävs inte mycket med ben på honom. Så när jag sitter på andra hästar som kräver ben så har jag inga muskler för detta. :P

Dags i alla fall för årets maskeradhoppning den 18 december och jag funderar på en ny kostym. Jag kan ju som inte ha samma som förra året. :P Om någon är intresserad av att köpa muskutörkostymen så är den till salu. Helt hemmagjord från skratch! Hatten finns såklart inte kvar då den var påklistrad på ridhjälmen men sadelfilten och capen är kvar.

1 Natta:

skriven

hallå... Nu måste du bli bättre på att blogga så att man har ngt att läsa..:)

hoppas att allt är bra med er annars.. Här är det prima.



kram Natta

Kommentera här: