Beslutsångest...

Nu har Surf satt ett nytt datum för Blå Dragonen tävlingen och när infaller den, om inte den 24 oktober, samma helg som tävlingarna på hippo. Typiskt! Och jag vill absolut inte avanmäla mig till hippotävlingarna eftersom vi ska debutera LA då! :D Jisses, det kommer att bli ett riktigt stort steg framåt... Om det nu går vägen det vill säga. :P

Men nu till saken... Om vi nu inte kan vara med i Blå dragon tävlingen så tänkte jag kanske anmäla mig till hopptävlingen på hippo den 17.de oktober. Bara en klass, 95 cm. Det borde vi väll klara?? Han har ju inga problem med höjden egentligen, det svåra kommer att vara att hoppa helt okända hinder på första försöket. Och om han hoppar på första försöket så hoppas jag att han inte tar i så att han hoppar mig ur sadeln. :P

Andra problemet är att vi startar i ö-vik den 11 och sen på hippo den 24. Blir det för mycket med ännu en tävling den 17.de? Hippo-dressyren är sista tävlingen innan vinteruppehållet så det känns som om det skulle kunna gå vägen, och att han sedan får ledigt från resor och tävlingar tills nästa sesong.

Jaja, vi får se... Jag och Anna ska hoppa på Onsdag så då tänkte jag försöka mig på att hoppa en liten bana på typ 90-1 meter så får vi se hur han tar det. :)

***************************

Någon som är sugen på att hitta på något nästa helg? Känns som om det var väldigt länge sedan jag träffade någon utanför stallet. Så ska ni hitta på något, ge mig en pling! :)
1 Viktoria:

skriven

jag vill hitta på någonting! :) såklart!

Kommentera här: