Bildbomb!!

Så var maskeradhoppningen avklarad. Och vem vann pris för bästa kostym?? Om inte jag! Ha! :D Vi vad så snygga! Jag var musketör och när jag red så spelades "All for love" med Bryan Adams. :D




Hoppade clearround på 50 cm (jag vet, löjligt lågt :P ) och 80 cm. I den första så kom vi runt utan det minsta problem. I den sista så glömde jag att driva så Ferro vägrade ut sig. Desutom så glömde han att hoppa med bakbenen på ett hindet så när han landade så var frambenen på ena sidan och bakbenen på andra sidan. Krach sa det och så här såg det ut. :P 

 

Annars så hoppade han bra. Sög tag i de lägre hinderna och hoppade som satan över de större. Bildbevis! :P











Filmning på ritterna också.



Fotograften är Matilda Nordström; http://www.matildanordstrom.webs.com/

 

1 Viktoria:

skriven

haha. fan vilken cool kostym! :D

Kommentera här: