Nystart.

Dålig updatering på grund av allmänt kaos, inget internet och lite tid. Men nu sitter jag och jobbar natt så tänkte därför passa på att försöka kämpa mig igenom att skriva ett inlägg på mobilen, så ha överseende med auto. :P sammarbetet med Gyas sprack. Ingen överraskning där kanske. Vi hade helt enkelt för olika åsikter om saker och ting, kunde inte prata med varandra utan konflikt och stämningen var generellt dålig. Så jag så att nu får det räcka. Men jag ångrar inte att jag tog chansen att prova. Det verkar vara en stor orsak till att folk inte vågar prova på nya jobb eller sammarbeten, de är rädda för att misslyckas och att de ska ångra sig. Jag tänker inte så. Jag vill inte känna att jag missat något i livet som jag velat göra. Jag vill inte sitta med ett jobb som ger bra pengar men som jag ändå inte trivs med. Jag vill fylla mitt liv med upplevelser! Bra eller dåliga vet man ju inte riktigt förrän man provat på, men då har man i alla fall provat. Jag gick in i detta sammarbete med målet att lyckas, så vaddå om det nu inte fungerade? Jag bryter inte ihop för det. Jag har lärt känna fantastiska människor, hamnat i Sveriges hästmecka Skåne och har precis fått nya möjligheter och projekt. Den här gången lutar det mot spanska vibbar! Om inridningen och utbildningen av två PRE hästar går som det ska så hittar ni mig på showarenan! :D

Kommentera här: