En blogg föds när en annan dör... eller nått...

Ni som har mig som vän på facebook vet redan om "the big secret". Men för er som inte är det så måste jag ju berätta det här också. :P
 
Jag och Ferro flyttar till Skåne i Januari tillsammans med Johanna och Gina från stallet. Vi fick ett sådannt kanonerbjudane från gården vi besökte i skåne att det var bara för bra för att tacka nej. Det är en sådann chans som man bara drömmar om och som man aldrig kommer att få igen, om man skulle tacka nej. Det är en sån chans som man skulle gå och tänka på resten av sitt liv om man inte tog chansen och sattsade! Det kommer blir mycket jobb, mycket slit och många taigta hål men vem bryr sig?
 
Det känns ung som om det är en JÄTTEstor vändpunkt i mitt liv som händer just nu. Som om jag avslutar ett kapitel i mitt liv för att påbörja ett nytt. Så därför kommer jag inte att uppdatera denna blogg något mer. Vi har planer på att starta upp en hemsida/blogg när företaget verkligen kikats igång och jag kommer nog vara tillräckligt uppstagen ändå. Jag kommer att tipsa om hemsidan när den är uppe men det dröjer nog någon/några månader.
 
Tills dess. Ha de bra! :D
 
En sneakpeak på mitt framtidsprojekt!
 
 
 

Kommentera här: