Dags för skryyyyt!

Jag hittade en rolig sida! http://tdb.ridsport.se/rider_rankings/search 

Där kan du hitta resultat på hästar och ryttare och dessutom rankningslistor på både hästar och ryttare! Än så länge kan man bara söka på år 2010.

Och såklart så kan man ju som inte låta bli att kolla vart man ligger i rankningslistorna! :D (De är poängbaserade efter hur många placeringar man fått).

Hitills i år är Jag och Ferro det bästa ekipaget på Surf! :D Vi leder både ryttar och hästrankning där alla grenar är ihopslagna, tillsammans med ponny.

Hittils i år är Jag och Ferro det 20.de bästa ekipaget i Västerbotten, där alla grenar är ihopslagna!

Hittils i år är vi det 9.de bästa ekipaget i dressyr i Västerbotten!

Jag är den sjätte rankade dressyrryttaren i Sverige i min ålder!! (24 år)

Jag är den 278 rankade dressyrryttaren i Sverige! Haha!  

Ferro ligger på nummer 403 plats över sverige rankade dressyrhästar och 42 plats över dressyrhästar i sverige som är 12 år!

Yay! Jag måste bara få skryta om sånt för jag blir så glad när jag läser det! Om en vecka ung. är det precis 1 år sedan jag och Ferro gjorde våran första dressyrtävling här uppe i Umeå. Vi startade i Sikeå, en lokal LC och LB.  Och på ett år har vi debuterat Msv B och FEI!!! Hur sjukt är inte det??? Jag kan knappt fatta hur snabbt det har gått! Jag som hade planerat i huvudet att rida LC-LB 2009. Endast LA under hela 2010 och sen möjligen debutera Msv B under 2011. Men den planen gick åt helsike :P

1 Anki:

skriven

Det är inget skryt, jag tycker du ska vara stolt, ni är jätteduktiga du och Ferro!

2 Katarina:

skriven

Vilken tur att din plan sprack!

3 Viktoria:

skriven

fan va coolt! :D

4 Hanna:

skriven

Fränt :)

Men ni e ju duktiga så :)

5 Benny:

skriven

Ni är otroligt duktiga! Du SKA skryta när det går bra!!!!! Jag ÄR stolt!!!!!! Riktigt stolt!

6 Emmie:

skriven

Keep up the good work!

Kommentera här: