Vad händer med mitt liv??

Jag har inte hunnit rida pållen på en vecka!! Fullt med jobb, jobb och åter jobb. Folk är skadade eller sjuka och det behövs förstärkning och då ringer de till mig som alltid (nästan) kan ställa upp. Sen är det hästtävlingar att planera, egna lektioner för allt fler, vilket ju är jättekul! Ridlektioner för ponnybarnen på Söndagar i fyra timmar.
Jag kom nyss fram till att jag aldrig är ledig på helger. Antingen så jobbar jag på ICA, vilket är varannan helg. Eller så är jag iväg och tävlar. Nu ska egna dressyrlektioner också trängas in, samt styrelsemöten med TS och stora dressyrtävlingen på Surf närmar sig... Ojoj...

MEN i morgon är jag LEEEEDIG!!! (Eller ja, vi få se hur länga jag kan hålla fast vid det. Snart ringer väll telefonen...). Då ska Ferro klippas! Han är långhårig som en ponny! Inte snyggt!
1 Benny:

skriven

Kan det vara dags att börja prioritera lite?? Dags att börja säga NEJ!?!?! (Har jag i.o.f.s. prövat med mindre lyckat resultat...) Kul att vara uppskattad men det kostar! Tänk dig för..... Jag bryr mig faktiskt om dig! Vill inte att du tar ihjäl dig bara för att!

2 Hanna:

skriven

Var jobbar du? :)

Kommentera här: