Våren är här!!

 
Vi fick vårtecken här på Gyas i förrgår! :D En liten svart hingst föddes mitt i natten och fick namnet Rohan från Sagan om Ringen. :)
 

En vårig bild på grabbarna grus! Detta är en del av unghingstflocken som går på lösdrift.
 
 
Detta var årets bedrift! En av unghingstarna skulle pimpas och fotograferas och vem skulle inte göra kropparna om inte jag? :P Men försök själv att knoppa en tvåårig hingst som går lös på en lösdrift tillsammans med en annan hingst som sällskap? Och med gummiband som hela tiden gick av! Det är tur att jag är så sansad även om Johanna höll på att skratta ihjäl sig åt mina frustrerade minspel när ännu en snodd gick av... :P
 
 
Jag och Ferro fortsätter våran Trail träning. Vi ska tävla om typ 10 dagar så det är en del att träna på. Men det går i alla fall väldigt bra, speciellt eftersom Ferro plötsligt går att rida på bara röstkomandon! Back har blivit vårat nya favoritord. Jag säger back, utan att göra någt med kroppen, Ferro går bakåt och får sedan godis. Det har fungerat så bra att han ibland fortsätter att backa trotts att jag försöker ge honom godis! :P
 
 
1 Matilda:

skriven

Lycka till!! :)

Kommentera här: