Fy satan vilken natt!

Värsta natten på flera år!

Jag gick och la mig vid halv tolv. Då frös jag fortfarande väldigt mycket och började få ont i huden och höfterna värkte. Hade också lite ont i huvudet och ögonen. Tänkte att om jag somnar snabbt så har det väll gått över till i morgon...

Vid klockan två på natten hade jag fortfarande inte fått sova en blund. Jag hade fruktansvärt ont i höfterna och hela bäcknet värkte. Huden "tinglade" och ömmade och värkte över hela kroppen. Men nu frös jag inte utan det kändes som om jag höll på att brinna upp istället. Jag kunde inte hitta någon ställning att ligga i där det inte gjorde ont. Så då gav jag upp och gick upp och tog två stycken alvedon. Då kunde jag äntligen somna efter en timme eller så men vaknade vid fem på morgonen. Somnade om efter någon timme då också och vaknade vid halv tio. Då gick jag upp.

Nu har jag bara ont i själva höftkulorna men värken har gått över. Jag fryser lite men inte lika mycket och jag har inte ont i huvudet eller huden.

Men fy fan vilken natt! :,(

Kommentera här: