Söndag

Idag var det seriedressyr på Surf. Jag och Ferro var inte med. Delvis på grund av att han är otroligt ur form, han har det besvärligt med hostan som spökar nu när vädret skiftar hela tiden och sen så kändes det lite fel att kräva saker efter att ha utfört både vaccinering, tandkoll och chipmärkning för mindre än en vecka sedan. Han behöver vila lite och om hostan inte går ned så får han äta slemlösande ett tag.
Jag är dock på ett vis glad över att jag bestämt mig innan för att inte vara med eftersom de i absolut sista sekunden bytte dressyrdommare. Många var besvikna då Pia som egentligen skulle dömma är otroligt populär.
Jag var i alla fall där och hjälpte till i alla fall. Stod mest i cafeterian. Trevligt med folk som kommer förbi och pratar. :)

Nu ska jag ta ett bad och få upp värmen i kroppen innan det är dags att dra till jobbet. Tjing!

Kommentera här: