Önskelista.

Tips till family and friends. Man ska börja i tid. :P Jag fyller år den 16 mars.

Hårnät.
Svart med bling! Typ en sån här. Finns överallt där de säljer hästprylar typ och kostar kanske 50 kr.



Ridhandskar.
Vita i läder. Jag brukar ha M i storlek på handskar. Helst inga ränder i andra färger utan de ska vara helt vita. Kostar runt 100-300 kr beroende på vart man köper dom.


Plastrong.
Jag vill gärna ha en plastrong från http://www.equidesign.dinstudio.se/gallery_7.html En vit med bling. Med fluff. :P De verkar kosta runt 200 kr.



Virusprogram.
Det jag har på min dator har gått ut. Skulle behöva ett nytt... :)

Pengar i TDB.
Alltså i tävlingsdatabasen. Pengarna där kan användas till licens eller anmälningsavgifter. Tro mig... Välbehövda pengar! Man sätter in pengar dit på samma sätt som man betalar en räkning. (Mamma, du kan tipsa farmor och farfar om detta! :P )
201-9610
1896324561

1 Jessie:

skriven

SV: Tack för att du påpekade det! Det är helt nytt och satt lite innan ridpasset och böjde det lite, men det är lite förstort runtom, så det åker lite, har inte hunnit göra ett nytt hål än. =) och tack för att du tycket bilderna var fina! :D

Kommentera här: