Resultat i Hippson riders cup!




Jag och Ferro kom fyra under höstens sesong av Hippson Riders cup. Vi kanske hade kunnat komma högre i i resultatlistan om vi inte missat de två sista tävlingarna i höst. Så nu väntar jag med spänning på att rosetten ska dimpa ner i brevlådan! Nyfiken på hur den ser ut i år. Förra årets var jättefin, stor och med text över banden osv.

Tänkte visa lite bilder på Ferro på prisutdelningar då jag tycker han får sånt härligt utryck i ögonen när de sätter en rosett i hans träns. :D Det ser nästan ut som om han vet att han varit dukitg och nu får pris! :D















1 Lotta:

skriven

Grattis Jeeanette. Vad kul. Elisabeth som kom tre har ju bott utanför HLM. Flyttat till Ängelholm.

2 Li:

skriven

Han är så himla fin din pålle! Grattis till placeringen :)

3 Elin:

skriven

Hej,hur går det för er med igångsättningen?=)

4 Anna S - Tävling i bloggen:

skriven

Jag har en tävling i min blogg var gärna med :)

Vinn ridstrumpor eller en buff!

5 Matilda:

skriven

Aha! Då fattar jag, ska se om jag får till det..

Kommentera här: