För mycket att tänka på....

Jag har en konstant gnagande känsla av att jag glömt saker hela tiden. Jätte jobbigt och stressande. Jag satt i bilen på väg hem klockan halv 11 i kväll och fick panik då jag kom på att det är ju Måndag och jag hade ju träning klockan halv 10 med Ferro!!! Shit!! Men när jag sedan kollade träningsschemat så hade jag ju inte alls träning... Pju...

Jag ska försöka börja säga ifrån lite saker. Jag måste få lite ordning på tillvaron för det fungerar inte som det är nu. Det är ett ständigt ringade runt för att få jobb och stall och annat att klaffa ihop.

1 jossan :D:

skriven

sv: tack så jätte mycket, din här är riktigt snygg den med :D

2 Benny:

skriven

Nähä?!?!? Håller med dig. Dags att börja säga nej.... Jag - om någon - vet hur det går!!!!

3 Matilda och Almelou:

skriven

Ta hand om dig! Säg ifrån lite saker Jeanette!

Kommentera här: