Bloggtorka...

Sorry...

Ferro lyckades trampa på sin vänstra framsko i Måndags så att den böjdes och sömmarna släppte från insidan skon. Ringde direkt till Karin och hon kunde komma redan dagen efter. Kanon! Så hon fick dra loss skon och räta till den och spika fast den igen och gissa vad det gick på?? Nada! Haha! Me likei! :)

Jag jobbar 6 dagars veckor nu + att jag är schemalagd fyra helger i rad, hur det nu gick till?? Men min lön klagar inte i alla fall :P

Ferro flyttar förhoppningsvis tillbaka till Surf nu så fort det går. Höet på röbäck är mögligt och ingen verkar bry sig... Det är nyskördat och blandat med det gammla höet och förmodligen så var det nya höet inte tillräckligt tort nog för att tas in och de verkar inte salta höet heller så det är ju ingen förvåning att möglet kommer på en gång. Så Ferro lever just nu på gräs och lusernhack. Han får lite hö också men bara det som jag sköljt av först. Det hjälper ju inte så mycket men man får bort det värsta dammet i alla fall.

1 Benny:

skriven

Mögligt hö? Går det inte att säga åt dom som är där då?

Behöver du hjälp med flyttningen? Hör av dig i så fall!

2 Viktoria:

skriven

what?? är höet där mögligt?? och jag som tänkte flytta hästen dit.. känns ju inte superpeppande.. :S

3 Emily Töyrä:

skriven

och hästarna river hagarna utan att någon bygger upp på en vecka och alla har inte rent vatten... så är det inte i mitt stall iallafall.

4 Hanna:

skriven

Eh! Vilket stall är det här? :O

Kommentera här: