Lördag natt

Funderar på om det är lönt att gå och lägga sig nu? Klockan är kvart i 3 och jag ska upp om typ 3-4 timmar. Ärs, lika bra att vara vaken :P Inga problem för min del. :)

Idag så har jag i alla fall studdsat över några hinder med Ferro. Jag och Anna satte upp sockerbitar och bommar och koner och skapade fina hinder :P Jag hade lite problem med gasen och Ferro stannade några gånger. Men sen när vi hittade ett tempo där han faktiskt hoppade (som gick i typ 190 kändes det som!) så gick det ju bra! :P

Skulle egntligen följt med Anna på en fest men jag kände mig så ofräch efter hoppningen och skulle inte hinna itid heller så jag gav upp. Då dök min partyprinsessa (Anette) upp istället och hon hade tråkigt så då bestämde vi oss för att gå på krogen... Eller gå ut som vi säger här i Umeå! :P Klockan 10 var jag fixad och klar, ganska bra gjort eftersom jag var klar i stallet klockan 8 och hann köra halvtimmen hem, duscha, äta och fixa till mig. Vi for på Allstars. I början var det dött som i graven men efter ett tag började det ta sig.
Det första som hände när vi gick ut på dansgolvet var att en full tjej slängde innehållet i sitt vinglas rakt i ansiketet på mig! Hela framsidan av toppen vart dungsur! Tur att det var vitt vin i alla fall :P
Hämtade ett gäng servetter att torka av mig med. Anette höll i bunten och jag torkade. Vi hamnade på något vis i osynk och när jag slängde ut med handen så var Anette där med sin bunt servetter. Vilket resulterade i att hela högen flög iväg rakt framför näsan på en oskyldig förbigående tjej. haha! Som tur va så skrattade hon med oss!
Sen efter en stund så blev jag trampad på tån av en högklack. Jaja, det har ju som hänt förut och det gjorde inte så ont då. Men nu när jag sitter hemma så är nageln alldeles blå, det dunkar som fan och det är stooor smärta på gång här! Förhoppningsvis kan jag i alla fall gå i morgon. Tjing!
1 Viktoria:

skriven

men hallå.. dissa mej igen. varje gång ni går ut... :(

2 linda:

skriven

sv: spelar ingen roll =)

Kommentera här: