Seg uppdatering

Men jag har en ursäkt! Min dator fick värdens frispel och började skrika om virus och att den blev attackerad av maskar och annat skräp! Hjälp, min stackars dator! Det gick inte att öppna något för allt var infekterat av virus och det poppade hela tiden upp olika internet sidor med diverse porr-innehåll.... Okej?? Så idag när jag startade datorn så Pling! Inte ett ljud, inga virusvarningar, inga poppups, ingenting! Har den botat sig själv över natten eller nått??

******************************************

I alla fall så måste jag väll skriva en notis om Tävlingen på Söndagen. LA.4 fick vi 60.3 % vilket ju  var helt okej. Jag var väldigt nöjd över att vi kom över 60 gränsen men sen kraschade det lite i att vi fick 57 % i LB.2

Men jag kan inte vara allt för besviken endå. För jag misstänker att han kan ha någon hake i munnen som besvärar honom. Plus att han är ganska gammskodd och behöver verkas och att han har varit lite hostig och snuvig sedan Söndags, så han har väll orsaker till att inte kunnat prestera på topp. Det känns ganska skönt att tävlingarna är över för i år så man får lite andrum och tid att lägga ned på träningen.

******************************************'''

Har också varit och ätit lunch med Vickan och Ullis idag. Vi var på Eurasia, som var packat med folk. Men gooood mat! Känns så skönt att komma ut och träffa folk igen !

Kommentera här: