Grishäst!!

Ferro är ganska duktig på att hålla rent i boxen. Han packar spånet jättemycket så ofta är det bara att skrapa bort det smutsiga som ligger löst ovanpå och vips så är det rent igen. Men så finns det vissa dagar då jag tror han straffar mig för något!
Han går säkert runt i boxen hela natten och hånflinar över allt jobb han utsätter mig för! Säkert är det en protest för när höet inte duger. Han är kräsen när det gäller hö. Så när han tycker att det som serverats är skräp så drar han ut det över heeeela boxen, rör runt det i all skit och spån tills det inte finns ett enda rent hörn i hela boxen... Suck... Så det är bara att börja skotta...

1 Jenny:

skriven

Oh jag känner igen det där! Min häst är en j-vel på att skita ner i boxen, jag fattar inte hur hon lyckas. Varje gång jag mockat tänker jag, imorgon är det nog bättre med ICKE! ;).

Kommentera här: