Ujuj...

Haha! Jag mår bra idag! :D Wee! Jag trodde nog att jag skulle ligga i sängen hela dagen med årets baksmälla efter hur jag kände mig igår, men icke sa nicke! (Kan ju ha något att göra med att allt jag drack i går kom upp igen lite senare)
Men satan vad alkohol-intolerant jag är! Det är ju nästan inte kul, fast jag blir väldigt billig i drift :P
Så några saker som hände igår; Jag ramlade på dansgolvet! :O Jag har ALDRIG ramlat på dansgolvet förut! Hemskt! :P Sen så mötte jag några som kände igen mig från ICA. Och sen så var det några mycket underliga gubbar som tog kort på min rygg... ?? Okej...??
Men sclagerklubben var ju helt okej! :D Påminde om gamla X3M och gamla goda tider :) Mycket dans! :D
Var något arg på mig själv att jag var tvungen att åka hem så tidigt fast jag hade jättekul! Satt ensam i typ en halvtimme på marken en innergård i väntan på att Benny skulle dyka upp och facherinerades över att jag inte frös. :P

Så det var en helt lyckad kväll, med ett inte så lyckat slut men det gör ingenting. :)
1 Viktoria:

skriven

oh va skönt att du inte är helt död idag.. jag och anette funderade just på det! ;) och nu har vi kollat hur mkt alkohol jeanette tål! :P hehe.. hoppas det gick bra när du föll osv.. :)

2 Anonym:

skriven

Hmmm...Lärdom: Man bör nog kanske även äta föda/mat innan man ger sig i kast med förädlade jordbruksprodukter!!! Brukar gå bättre då... LOL

Kommentera här: