Utmanad! Lista!

Jahapp här är listan. Blev utmanad av Anette :P

REGLER:
Som utmanad ska du nu skriva åtta stycken underliga/egendomliga saker om dig själv var du vill (typ blogg, diarium, facebook.. ja, du fattar). Där ska du samtidigt lägga till dessa regler.

1 = Jag äter aldrig upp all mat på tallriken... Vet inte varför. Även om jag skulle kunna trycka ned det så gör jag det inte av någon underlig anledning...??

2 = Jag får ångest när jag hör en telefon ringa. Är det min så går det inte över förrän jag kan se på displayern vem det är som ringer och vet jag inte vem det är så sitter det i till jag ev. svarat och tagit reda på det.

3 = Om det är halkigt ute när man går så måste jag hålla tummarna insluten i händerna  Alltså att jag stänger fingrarna runt tummen. :P Detta sedan mamma halkade och slet av ledbandet till tummen när hon tog emot sig. Aj!

4 = Jag kan inte se folk i ögonen om de är längre än vad jag är. Alltså jag kan inte titta upp för att hålla ögonkontakt. Det känns på något vis inkräktande på mitt personliga utrymme.

5 = Om jag inte kan sova så ställer jag bärbara datorn på sängen och sätter på extramaterialet på någon dvd film. Brukar vara sådär lagom tråkigt att jag somnar efter en stund.

6 = Finns det tända ljus innom räckhåll så kan jag absolut inte låta bli att peta in kanterna på ljuset eller att sticka in fingret i lågan. :P

7 = Ju varmare det är desto mer fryser jag. Utomlands med 30 grader värme = Skönt! Sjunker det till 27 eller att solen går i moln så börjar jag frysa på en gång.

8 = Och det har sagt och får sägas igen... Jag är super lätt att irritera! Speciellt om jag blir störd i det jag håller på med eller om något yttrar sig felaktigt om ämnet häst, då känner jag direkt hur tempen stiger i kroppen och munnen dras ihop.

Så, det var 8 sanningar om mig!
Ja utmanar!

Johanna
Emmie
Alex
Isabell
Partick

Kommentera här: