Bröllopsklänning!

Hehe, ibland så kan man bara inte låta bli :P Jag antar att jag blev inspirerad av min dröm i går :P


http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?style=J1012&backUrl=%2fviewBride.aspx%3fkeywordText%3dleanne%26keywordType%3dany%26pageSize%3d12%26Id%3d4765


(Mutter... det gick inte att spara bilden :S)

Om jag någon gång får för mig att jag ska gifta mig så vill jag ha en klänning som ser ut sådär! :D Jag får ibland för mig, av blott uttråkelse, att titta på bröllopsklänningar och skratta åt den ena efter den andra av helt gräsliga klänningar! Men jag måste säga att just den hemsidan hade mycket ögongodis!
Efter balen vid studenten så lovade jag mig själv att jag aldrig skulle ha en klännig med släp igen! :P Det var väldigt komplicerat att ens ta sig ut ur bilen och inte minst att dansa! Och då var släpet endå inte långt vilket demonstreras nedan, så hur ska jag klara av en bröllopsklänning i framtiden där släp lixom inte går att undvika?? Tur att det inte händer innom en snar framtid i alla fall :P


1 Viktoria:

skriven

i know.. du saknades igår kväll! vilket datum äre du kommer upp? :D

Kommentera här: