Bloggtorka

Jag är dålig på att uppdatera nu. Sorry.

Men snacka om VÄDER vi har nu! Det är svårt att veta om man ska älska eller hata det. :p Det är så mycket snööö I LOVE IT! :D :D Det är sååå kallt I HATE IT!!! :( :( Att man slirar omkring på vägen, sitter jag i bilen och skrattar åt. Det är ju bara roligt! Jag brukar kika så att det inte är någon runt mig och sen ställa mig på bromsen så att bilen gliiiiiiiiiiiider! haha!, jag är så lättroad ibland :P
Men sen är det sååå kallt! Vilket jag inte klarar av. Jag fryser så in i bänken på jobbet så att jag måste ha dubbla tröjor och vantar innomhus. Det värsta är också hur ont jag får i fingrar och rygg efteråt. Huden på fingrarna värker som satan och ryggen ömmar och känns stel. Urs. 

Red ut med Ida och Salle igår i djupsnön och både jag och hästen bara äääälskade det! :D jag kan helt säkert säga att Ferro ALDRIG har sett så här mycket snö någon gång förut. Han går med spettsade öron och draaar sig emot varje snödriva han ser. Fick han välja väg själv så skulle han lugnt knalla rakt in i skogen, men det får han inte för matte, för man ser ju inte alla diken.  


Här säger han med egna ord hur roligt han tyckte det va :p haha!




 

Kommentera här: