Yummi!

Köpte sesongens första julmust! Mums! :D Riktigt mysigt.

Sen så tror jag att jag måste äta mera. Det var inte trevligt i morse ska jag säga, efter att jag sovit typ 18 timmar efter att ha jobbat natt, jag hade så lågt blodsocker att jag fick värdens huvudvärk och händerna skakade och jag mådde illa som satan. Kastade i mig O´boy och makrillmackor och sen åkte en alvedon ned också för att bli av med huvudvärken. Sen efter nån timme mådde jag bra igen :)
Gick och handlade massor av mumsig mat :) Och nu är jag trött igen... :P

Jag har kommit på att Japanska är ju superlätt! Det uttalas typ som svenskan förutom mycket kortare ljud :P Jag tror faktiskt jag kan mer japanska än Spanska, vilket jag läste i tre år :P
1 Benny:

skriven

Julmust? I oktober? Nu får dom väl ge sig! Ska vi ha gran från november då? Eller midsommarstång från april? Fast å andra sidan. Har sett julsaker i butik från september så......

Kommentera här: