Nostalgi!

Uj va länge sen det va jag uppdaterade... Fy på mig!

Tittade igenom lite bilder på datorn så här mitt i natten och fick lite lagom nostalgi så jag var bara hela enkelt tvungen att lägga upp några bilder och dela med mig!




Min lilla Arne! :D Min skrutt! Bilden är tagen utanför Ersmarksstallet typ 98 eller 99.




JAg och Arne på hopptävling på Kroksjöbygdens ridklubb 1998. Vi kom 2.a och fick rosett! :D




PÅ Kroksjöbygdens ridklubb. Måste ha varit vintern 97-98. Sista tiden Arne var kvar på ridskolan innan jag köpte honom. Det är jag i vit mössa! :P




Jag och min favorit Kavat på KBRK 96??






1 Rebecka:

skriven

Åh vad liten du var! Gamla tider. Tänk vad åren går fort alltså.

Saknar gamla tider då vi red på våra hästar, lekte häst och åt rostade mackor med oboy. :D



Det händer att jag lyssnar lite på Hanson, haha, och varje gång så tänker jag "SHIT de är ju jätte bra". Zac har en sån söt röst! Förstår verkligen varför vi var kär i han, :)



Minns du zac-leken? Hahahaha. Pinsam.

2 Rebecka:

skriven

Åh vad liten du var! Gamla tider. Tänk vad åren går fort alltså.

Saknar gamla tider då vi red på våra hästar, lekte häst och åt rostade mackor med oboy. :D



Det händer att jag lyssnar lite på Hanson, haha, och varje gång så tänker jag "SHIT de är ju jätte bra". Zac har en sån söt röst! Förstår verkligen varför vi var kär i han, :)



Minns du zac-leken? Hahahaha. Pinsam.

Kommentera här: