Affärer!

Va med mamma och träffade hennes affärskompanion ikväll och ska nu prova på en del produkter för att se om det är något att ha :P Men det verkar onekligen spännande! Speciellt eftersom man inte kan riskera att bli barskapad utan bara tjäna pengar, beroende på hur mycket du är beredd att jobba för det. Så min hjärna är just nu lite överfull med information.
Det roliga va att dom hade jättemycket olika vitamintillskott och olika måltidsersättningar som jag skulle behöva ha att äta på nätterna när jag jobbar. Vi fick provsmaka några stycken barsnacks och dom var jättegoda! En med mint-chocklad och en appelsin. Sen så fanns det olika pulver som man kunde blanda med mjölk eller vatten som till och med barnen i familjen älskade :P Mycket protein va det i som, vilket är det jag behöver, plus järntabletter som skulle vara riktigt ätbara :) Oftast så är ju järntabletter det äckligaste man kan tänka sig i vitamintillskott ...Urk!!
*****************************************

Träffade Yrsa och Daniel på lunch idag hos Anette. Vi lagade kyckling och potatisgrattäng och det va såå gott! :D Roligt att träffa Yrsa igen för henne har jag nog inte träffat på flera år! :O


****************************************************************************************************************************

WoooHooo!! Det snöar igen!! :D Det kommer att bli en VIT jul i år!! :D TAck och lov för det! Förra året var inte kul!


Kommentera här: